HTML

Az első

Obskurus 2011.11.14. 14:40

Lesz itt minden, ami eszembe jut.

Ki kell írni magamból ezt az országot, mert bele lehet bolondulni.

Élek, dolgozok, mint sokan ebben az országban, - egy részüknél kicsit többet, egy részüknél kicsit kevesebbet, - hogy jussak amire jutok.

És én vagyok érte a hibás, ahogy látom. Rajtunk-rajtam húzzák meg minden elkövetett hibájuk árát.

Ha semmit nem tettem volna érte, nem lenne mit vesztenem, de így van, és nem tetszik, ahogy bánnak velünk, velem.

Eddig szépen befogtam a szám, de ha csak annyit tudok tenni, hogy leírom azt amit gondolok a dolgokról, és azt elolvassák páran, és megvitatjuk, akkor megteszem.

Úgyhogy rajta.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sic-transit.blog.hu/api/trackback/id/tr1003382095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása